پاورپوینت استراتژی های تولید
فایل به صورت پاورپوینت و در 29 اسلاید تهیه شده است.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 29 |
حجم | 4173 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
پاورپوینت استراتژی های تولید
سطوح استراتژی
1- استراتژی گروه: استراتژی مجموعه ای از شرکتهای مستقل سود آور که تحت پوشش یک مدیریت اداره می شوند،گفته می شود.
2-استراتژی شرکت: راهنمایی برای کلیه فعالیتهای آن است.گاهی به این استراتژی ، استراتژی رقابتی نیز گفته میشود زیرا چگونگی رقابت با شرکتهای رقیب در آن مورد تأکید است.
3- استراتژی وظیفه ای: جهت کلی هر یک از فعالیتهای سازمان را مانند تولید، بازاریابی، مالی و تحقیق و توسعهتعیین می کند.
استراتژی تولید:
نگرش استراتژیک به موضوع تولید به عنوان یک سلاح رقابتی تقریباً به 50 سال قبل بر می گردد. راس و میلر قائلبه تمایز بین استراتژی بازاریابی و استراتژی تولید نبودند زیرا معتقد بودند خط مشیهای تولید یک بخش ضروری ازاستراتژی بازاریابی است.در نظر گفتن استراتژی تولید به عنوان یک بخش مجزا و مرتبط با بخش بازاریابی ازمقالهSkinner در سال 1969 نشئت می گیرد.
و در ادامه داریم:
تعاریف استراتژی ساخت و تولید
استراتژی های تولیدی
رویکرد های شکل گیری استراتژی تولید
استراتژی تولید در مقیاس جهانی
ضرورت استقرار تولید در مقیاس جهانی
موانع استقرار تولید در مقیاس جهانی
استراتژی تولید چند محصولی
سطوح مختلف تنوع و استراتژیهای هر سطح از تنوع
انگیزه های مدیریتی برای تنوع
فایل پاورپوینت 29 اسلاید
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود