پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
پاورپوینت اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل تاریخچه بازاریابی اجتماعی، تعریف بازاریابی اجتماعی، بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار، قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار، ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار، ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی، مبادله، مشتری محوری، رقابت، تمایل مداوم برای اصلاح محصول، آمیزه بازاریابی، مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی، SMART Model
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 30 |
حجم | 700 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | ppt |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی، در قالب ppt و در 30 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
تاریخچه بازاریابی اجتماعی
تعریف بازاریابی اجتماعی
بازاریابی به عنوان یکی از مداخلات برای تغییر رفتار
قانون به عنوان یکی از مداخلات تغییر رفتار
ترکیب رویکردهای سهگانه آموزش، بازاریابی و قانون برای تغییر در رفتار
ابعاد کلیدی بازاریابی اجتماعی
مبادله
مشتری محوری
رقابت
تمایل مداوم برای اصلاح محصول
آمیزه بازاریابی
مراحل اجرای یک برنامه بازاریابی اجتماعی
SMART Model
قسمتی از متن:
تعریف بازاریابی اجتماعی:
طراحی، مداخله و کنترل برنامه هایی برای افزایش قابلیت پذیرش یک ایده یا عمل اجتماعی در یک گروه مخاطب.
استفاده از مفاهیم و ابزارهای بازاریابی تجاری برای تاثیرگذاری روی رفتارهای فرد به منظور ارتقای سلامتی فرد و جامعه.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" اصول و مفاهیم بازاریابی اجتماعی " می باشد که در حجم 30 اسلاید، همراه با توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود