پاورپوینت بازاریابی تک به تک
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تک به تک، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، تعریف بازاریابی تک به تک، تفاوت بازار یابی تک به تک با سنتی، اهمیت بازار یابی تک به تک، اهمیت رضایت مشتری، تعریف رضایت مندی مشتری ، چرا باید بسوی بازاریابی تک به تک برویم ؟، انواع نیاز مشتری، مراحل اجرایی بازاریابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری، نتیجه گیری، منابع
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 14 |
حجم | 1112 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | مدیریت |
توضیحات کامل
دانلود پاورپوینت با موضوع بازاریابی تک به تک، در قالب pptx و در 14 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:
مقدمه
تعریف بازاریابی تک به تک
تفاوت بازار یابی تک به تک با سنتی
اهمیت بازار یابی تک به تک
اهمیت رضایت مشتری
تعریف رضایت مندی مشتری
چرا باید بسوی بازاریابی تک به تک برویم ؟
انواع نیاز مشتری
مراحل اجرایی بازاریابی تک به تک و شناخت نیاز مشتری
نتیجه گیری
منابع
قسمتی از متن:
بازاریابی تک به تک تمام گامهایی که شرکت جهت شناخت و ارائه خدمات بهتر به مشتریان با ارزش خود بر می دارد را در بر دارد. بازاریابی تک به تک ، فرایند مستمر جهت شناسایی و ایجاد ارزشهای جدید برای مشتریان است که در آن منافع دو جانبه مورد توجه قرار دارد و این منافع در طول دوره عمر مشتری با او تقسیم می شود.
توضیحات:
این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بازاریابی تک به تک " می باشد که در حجم 14 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود