دانلود بهترین پاورپوینت ها

چهارشنبه, ۱ آبان ۱۳۹۸، ۰۵:۱۰ ب.ظ

پاورپوینت بازاریابی معرف چیست

 

پاورپوینت بازاریابی معرف چیست

پاورپوینت بازاریابی معرف چیست شامل 36 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 36
حجم 4307 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت بازاریابی معرف چیست

 

پاورپوینت بازاریابی معرف چیست شامل 36 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

آیا زمانی که مجله یا روزنامه می‌خوانید همه آگهی‌های درج شده در آن را نیز می‌خوانید؟ یا اینکه از روی آنها عبور می‌کنید و فقط آنهایی را که جذاب‌تر هستند می خوانید؟ زمانی که از یک مجله پرمخاطب آگهی خریداری می‌کنید، شما موظف هستید برای مخاطبان زیاد هزینه پرداخت کند در حالیکه بیشتر خوانندگان به بخش آگهی توجهی نمی‌کنند (مخصوصا اگر آگهی در صفحه‌ای درج گردد که مخالطبان حتی از خواندن مقاله اصلی نیز صرف نظر می‌کنند). به جای پرداخت هزینه‌های گزاف برای تبلیغات در مجله‌ها و روزنامه‌ها که هیچ شاخصی برای ارزیابی عملکرد خود ندارند اکثر شرکتها به دنبال تبلیغات آنلاین با هزینه کمتر هستند.

بازاریابی معرف چیست؟

بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ) (Affiliate Marketing) است که در آن به معرفان(Affiliates) و یا ناشران (Publisher) بابت ترویج محصولات و خدمات هزینه‌ای پرداخت می‌شود به بیان دیگر برای هر فروش و یا جذب مخاطب هدفمندی آنها حق کمیسیون دریافت می‌کنند. بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ) نوعی بازاریابی مشارکتی اینترنتی است که در آن یک تبلیغ‌دهنده ( یک تاجر و یا یک برند) به کانال شرکای (Partner) خود که در اصلاح به آنها معرف گفته می‌شود (صاحبان وبسایت‌ها یا ناشران) پاداش می‌دهد در صورتی که آنها بتوانند در امر بازاریابی و فروش خدمات یا محصولات به آنها کمک نمایند. به بیان دیگر، تبلیغ‌دهنده، محصولات و خدمات خود را از طریق آگهی‌هایی که در سایت ناشر درج گردیده است به مشتریان خود عرضه می‌نماید. اگر مشتریانی که از سایت ناشر دیدن می‌کنند بر روی آگهی‌های تبلیغاتی کلیک کنند و به سایت تبلیغ دهنده متصل شده و عملی را انجام دهند ( شامل خرید محصول، عضویت در خبرنامه، و غیره) ناشر هزینه‌ای بابت هر عمل انجام شده دریافت می‌کند. این ویژگی بها-برای-هر-عمل بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ) را از سایر کانال‌های تبلیغاتی سنتی مجزا می‌سازد. بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ)، علاوه بر این که یک کانال موثر است که به فروش خدمات و محصولات می‌انجامد می‌تواند برای فعالیتهای آتی بازاریابی سرنخ‌های (Leads) کارآمدی ایجاد نماید. معرفان و ناشران زمانی دستمزد خود را دریافت می‌کنند که بازدیدکننده‌ای که آنها به سایت تبلیغ‌دهنده هدایت کرده‌اند خرید کند و یا اینکه فعالیتی که از قبل بر مبنای هدف تبلیغ‌دهنده مشخص شده است را انجام دهند. این مدل پرداخت حداقل ریسک را برای تبلیغ‌دهنده دارد و بالاترین میزان بازگشت سرمایه را برای آنها  تضمین می‌نماید.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

بازاریابی معرف چیست

تاریخچه بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ)

سرنخ بازاریابی چیست؟

مزایای بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ)

بازاریابی معرف (Affiliate Marketing) چگونه کار می کند؟

درآمدزایی و اهمیت ردیابی

مزیت بازاریابی معرف (افیلیت مارکتینگ) برای تبلیغ‌دهندگان

ناشران افیلیت مارکتینگ چه کسانی هستند؟

نتیجه گیری

 

عنوان :  بازاریابی معرف چیست

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 36

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

بازاریابی معرف چیست


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی