پاورپوینت بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
پاورپوینت بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
پاورپوینت بازاریابی چریکی یا پارتیزانی شامل 42 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 42 |
حجم | 4432 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
پاورپوینت بازاریابی چریکی یا پارتیزانی شامل 42 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
امروزه در بازارهای گوناگون کسب و کار، تمرکز زیادی بر بهبود کارایی و اثربخشی تلاش های بازاریابی وجود دارد. شرکت ها در جستجوی روشهایی نوین برای انجام بهینه این وظایف خطیر در راستای کاهش هزینه ها و افزودن ارزش به محصولات و خدمات خویش هستند. حتی در بازارهایی که با فشارها و مسائل درآمد و هزینه در مراحل گوناگون چرخه عمر محصول نهایی مواجه نیستند، تحولات سریع مسائل تکنولوژیک، مسائل و اقدامات تجاری شرایط اقتصادی، جستجوی روشهای جدیدی را برای بیان مشکالت قدیمی می طلبند.
ضمن آن که با توجه به تحوالت مذکور، امروزه دیگر رویکرد بازاریابی سنتی، پاسخگوی شرایط متغیر کنونی در حوزههای تجاری گوناگون نیست و شناسایی رویکردهای جدیدی برای مواجهه با این تحولات لازم و ضروری است. بسیاری از سازمان ها و شرکت ها با محدودیت های بودجه ای بسیاری در عرصه تجارت روبه رو هستند و باید قابلیت آن را بیابند تا با حداقل منابع و سرمایه گذاری، حداکثر سودلازم را جهت بقا و ثبات خویش در بلندمدت کسب کنند.
رکود اقتصادی جهان در سال های اخیر، زمینه را برای فعالیت بنگاه ها در سرتاسر دنیا، سخت تر از قبل کرده است. عدم دسترسی به سرمایه ی کافی، توجه به بیشترین بازدهی با کمترین سرمایه، کوچک سازی بنگاه ها برای ایجاد انعطاف پذیری به موقع در مقابل بازار و تسریع در ارائه ی خدمات و مواردی از این دست، موجب شده است تا مدیران بنگاه ها و بازاریابان، به جای تکیه بر روش های سنتی، به دنبال روش های نوینی در حوزه های مختلف باشند. روشهایی که به دور از هر گونه پیچیدگی، دارای خلاقیت در اجرا بوده و هزینه های بنگاه را نیز کاهش دهد. بازاریابی چریکی نوع کم هزینه و خلاقانه ی بازاریابی می باشد که با آمیخته هدفمندی از نوآوری و تکنیک های موثر ارتباطات، انرژی و تصور مورد استقاده بنگاه ها را در رسیدن به این مهم یاری می کند.
با توجه به هزینه های بالای تبلیغات و مشکلات اقتصادی در ایران بر این شدیم که در نوشته ایی با عنوان بازاریابی چریکی چیست؟ به بررسی این حوزه خلاقانه و کم هزینه بازاریابی بپردازیم.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
مفهوم بازاریابی چریکی چیست
تعریف بازاریابی چریکی چیست
فرآیند ارتباطات در بازاریابی
مبانی بازاریابی چریکی
تفاوت های میان بازاریابی سنتی و بازاریابی چریکی چیست؟
ابزارهای بازاریابی چریکی
مراحل اجرای بازاریابی چریکی
پایان
عنوان : بازاریابی چریکی یا پارتیزانی
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 42
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود