پاورپوینت برندسازی حسی چیست
پاورپوینت برندسازی حسی چیست شامل 18 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 18 |
حجم | 4035 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت برندسازی حسی چیست
پاورپوینت برندسازی حسی چیست شامل 18 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
در فرهنگ مصرفگرای دنیای کنونی، اهمیت آنکه مشتریان چگونه یک برند را تجربه یا ادراک نمایند اهمیت بسیار زیادی دارد. برندهای موفق از طریق درگیر کردن حواس بینایی، شنوایی، چشایی، بویایی و لامسه افراد، تجربه برند منحصر به فردی را پدید میآورند که هویت برند و تصویر ذهنی برند را نزد مشتریان بهبود میبخشد. روشن است که تجربه افراد براساس حواس پنجگانه انسانی آنها رقم می خورد بنابراین اگر بخواهید تصویر برند متمایزی داشته باشید باید روی حواس پنجگانه افراد تمرکز کنید.
برندسازی حسی از مباحثی است که در حوزه بازاریابی حسی مطرح شده است. بازاریابی حسی به عنوان یک علم هم در جوامع علمی (دانشگاهها) و هم عملی (صنایع و شرکتها) مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است. یکی از دلایل گرایش به بازاریابی حسی آن است که روشهای سنتی تبلیغات و توسعه برند به اندازه کافی نتوانسته است که تجربه چندحسی افراد را تحت تاثیر قرار دهد. تجربه چندحسی آن چیزی است که افراد در واقع بدنبال آن هستند. تمرکز تک بعدی روی یکی از ویژگیهای محصول مانند عملکرد، قیمت یا کیفیت منجر به یک تجربه برند خیلی غیرشخصی میشود و ارزش آن کاملا زیر سوال است. در بازاریابی حسی یکی از نقاط شروع آن است که برند باید به مشتریان تجربهای چندحسی را با روشی بسیار احساسی و شخصی القا کند. با بکارگیری همه حواس پنجگانه یک تجربه عاطفی، عمیق و شخصی نزد مخاطب فراهم میآید.
بازاریابی حسی اینگونه تعریف میشود:
فرایند ارائه خدمات شرکت که بر استراتژیها و محرکهای حسی تمرکز دارد و هدف آن ایجاد یک تجربه برند چندحسی است. در بازاریابی حسی با استفاده از حواس پنجگانه برای مشتریان ارزش و تجربهای ایجاد میشود و تصویر ذهنی برند شکل میگیرد.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف برندسازی حسی
برندسازی از طریق حواس پنجگانه
برندسازی از طریق دیدن
برندسازی از طریق رایحه
برندسازی از طریق شنیدن
برندسازی از طریق چشیدن
برندسازی از طریق لمس کردن
پایان
عنوان : برندسازی حسی چیست
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 18
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود