مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله اساسی و مهم برای سازمانها تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کسب و کاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و در آمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارائه شده است.مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرایند ها است که با هدف ارتقا، سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند.
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 30 |
حجم | 232 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | docx |
دسته بندی | کامپیوتر |
توضیحات کامل
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
مقدمه :
با توجه به اهمیت روز افزون مشتریان برای سازمان ها، مدیریت ارتباطات اثربخش و کارا با مشتریان به مسئله اساسی و مهم برای سازمانها تبدیل گردیده است. مدیریت ارتباط با مشتریان یک راهبرد کسب و کاری است که از یک طرف با هدف افزایش سودآوری و در آمد برای سازمان و از طرف دیگر افزایش رضایت و وفاداری مشتریان ارائه شده است.مدیریت ارتباط با مشتری مجموعه ای گسترده از ابزارها، فناوری ها و فرایند ها است که با هدف ارتقا، سطح رابطه با مشتریان و به منظور افزایش فروش مورد استفاده قرار میگیرند.
فهرست :
چکیده
مقدمه
تعریف
تاریخچه CRM
مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
انواع مشتریان
اهداف CRM
مزایای ارتباط با مشتری:
انواع فناوری CRM
مراحل اجرای CRM
نرم فزار CRM
ریشه اصلی ECRM تعریف و تمایز
تعریف ECRM
تفاوت بین CRM و ECRM
اهداف مدیریت ارتباط با مشتریان الکترونیکی :
نقش اینترنت در ECRM
مراحل پیاده سازی ECRM
منافع اقتصادی حاصل از کاربرد ECRM
چالشهای موجود در مسیر ECRM
نمونه ای کاربردی در استفاده موفق از ECRM
نتیجه گیری
عنوان : مفهوم مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت : ورد
تعداد صفحات:30 صفحه
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود