پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری شامل 38 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .
مشخصات فایل
تعداد صفحات | 38 |
حجم | 4282 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | pptx |
دسته بندی | علوم انسانی |
توضیحات کامل
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری
پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .
مقدمه
CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیتهای کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود.
کلمه CRM مخفف مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Management) است. منظور از مشتری، مصرفکننده نهایی است که در روابط ارزشآفرین، نقش حمایتکننده را دارا است. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق «ارتباط یادگیرنده Learning Relationship» است. مدیریت، خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسبوکار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است.
مفهوم کلی که از تعاریف مطرح در این زمینه قابل استنتاج است، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمانهای ارائهکننده محصول است که بهوسیله سیستمی مؤثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمانها قرار میدهد. سازمانها بهوسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.
و ...
فهرست مطالب
مقدمه
تعریف جامعی از مدیریت روابط با مشتریان CRM
اهداف CRM
اصول CRM
مفروضات اساسی CRM
افزایش بهرهوری با CRM
مشتری محوری در همه ابعاد سازمان CRM
مشتری و همه مدیریتهای سازمان CRM
CRM یک اقدام همهجانبه
چرا CRM؟
چرا شرکتها باید از نرمافزار CRM استفاده کنند؟
نرمافزار CRM علمی، کارا و سودمند
چرا CRM برای کسبوکار و شرکتهای کوچک نیز ضروری است؟
عنوان : مدیریت ارتباط با مشتری
فرمت : پاورپوینت
تعداد صفحات : 38
پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت
توضیحات بیشتر و دانلود
صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود