دانلود بهترین پاورپوینت ها

پنجشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۸، ۱۰:۴۱ ق.ظ

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

 

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری شامل 38 اسلاید زیبا که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و قابل ویرایش می باشد و برای دانشجویان کاربرد دارد .


مشخصات فایل

تعداد صفحات 38
حجم 4282 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی علوم انسانی


توضیحات کامل

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری

 

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری شامل 38 اسلاید زیبا ، که با جدیدترین نسخه پاورپوینت طراحی شده و تمام اسلایدها دارای slide show بسیار زیبا و کارشده و قابل ویرایش می باشد . همچنین به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است. این پاورپوینت برای دانشجویان کاربرد دارد. در ادامه ابتدا بخشی از متن این پاورپوینت را برای شما آورده ایم ، سپس فهرست مطالب و در انتها تصویری از پیش نمایش اسلایدهای این پاورپوینت را برای شما قرار داده ایم تا بتوانید جزئیات آن را مشاهده کنید و در صورت تمایل در ادامه مطلب آن را دانلود نمایید .

 

مقدمه

CRM یا مدیریت ارتباط با مشتری یک استراتژی کلان برای تمام کسب و کار است که با هدف بهینه کردن سود، درآمد و رضایت مشتریان به کار گرفته می شود و برای محقق کردن این هدف، همه ی فعالیتهای کسب و کار را حول گروه های مختلف مشتریان سامان می دهد و می کوشد رفتارهایی را در کسب و کار ایجاد کرده و توسعه دهد که نهایتا به رضایت بیشتر مشتریان منتهی شود.

کلمه CRM مخفف مشتری (Customer)، روابط (Relationship) و مدیریت (Management) است. منظور از مشتری، مصرف‌کننده نهایی است که در روابط ارزش‌آفرین، نقش حمایت‌کننده را دارا است. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمندتر از طریق «ارتباط یادگیرنده Learning Relationship» است. مدیریت، خلاقیت و هدایت (رهبری) یک فرآیند کسب‌وکار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب یک سازمان است.

مفهوم کلی که از تعاریف مطرح در این زمینه قابل استنتاج است، بیانگر نوعی رابطه بین مشتریان و سازمان‌های ارائه‌کننده محصول است که به‌وسیله سیستمی مؤثر و به روز شونده، اطلاعات مهم در خصوص مشتریان بالفعل و بالقوه را در اختیار سازمان‌ها قرار می‌دهد. سازمان‌ها به‌وسیله این سیستم قادر خواهند بود مشتریان جدیدی برای محصولات خود (کالا/خدمات) پیدا کرده و از میان مشتریان قبلی، سودمندترین آنها را برای بقای سازمان شناسایی و پشتیبانی نمایند.

و ...

 

فهرست مطالب

مقدمه

تعریف جامعی از مدیریت روابط با مشتریان CRM

اهداف CRM

اصول CRM

مفروضات اساسی CRM

افزایش بهره‌وری با CRM

مشتری محوری در همه ابعاد سازمان CRM

مشتری و همه مدیریت‌های سازمان CRM

CRM یک اقدام همه‌جانبه

چرا CRM؟

چرا شرکت‌ها باید از نرم‌افزار CRM استفاده کنند؟

نرم‌افزار CRM علمی، کارا و سودمند

چرا CRM برای کسب‌وکار و شرکت‌های کوچک نیز ضروری است؟

 

عنوان :  مدیریت ارتباط با مشتری

فرمت : پاورپوینت

تعداد صفحات : 38

پیش نمایش تمام صفحات پاورپوینت

مدیریت ارتباط با مشتری


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی